2009.03.

Ezt a motort "üzleti" céllal vásároltam meg. Esztétikailag volt vele munka és pár mechanikai javításra szorult.

Külsőleg egyszerű teljesen fehér színű volt - még gyári fényezéssel, ami nem igazán mutat ezért gondoltam, hogy a gyári piros-fehér színkombinációt követve átfújom amit kell + a kerekeket is újra festem fehérre. A kormányt és kezelőszerveket pedig feketére.

 

 

 

 

 

 

 

Motorikusan nem volt vele különösebb gond: kuplung, váltó rendben, csörgésmentes blokk. Az ereje volt egy kicsit soványka, de szétszedés után kiderült, hogy a henger/dugó jó állapotú és még a gyári folytás is benn van. Kapott azért egy új gyűrű szettet. Kis gyújtás állítás, karbi pucolás után jó is lett. Teló gumiharang csere volt még hátra és szerkezetileg kész is volt a munka.

 

 

 

A festegetésrő, csinosítgatásról egy "ilyen volt, ilyen lett" video:

 

 

Elég jól és elég gyorsan sikerült a eladni a kis gépet, még némi haszon is akadt rajta :) De talán többet ér az "ezt is megcsináltam" érzés.

A bejegyzés trackback címe:

https://tommodore.blog.hu/api/trackback/id/tr892122755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2011.11.09. 22:17:02

Egy ugyanilyen motort újítok most fel. Bár én csavarra szedtem az egészet. Muszáj is volt, mert nagyon lepukkant állapotban került hozzám.
süti beállítások módosítása