Régóta szerettem volna egy régi turbóhűtéses Simson Schwalbe-t,   most végre eljött az idő és szert tettem egy 73-as darabra. Viszonylag vállalható állapotú az alany. Félig meddig szétszedve jutottam hozzá, egy félbemaradt "felújítás" közepén. Igazából el sem kezdett javítások voltak ezek. Nem baj majd most!

IMG_20140407_232638.jpg

 

A blokk részen már túlvagyok: minden csapágy, szimmering, tömítés, csavar cserélve lett ill. a csipkés kerék, lánkerék, indító fogaskerék pár, stb, stb. Több dolog, mint terveztem és jóvabb nagyobb költségvetéssel mint terveztem... viszont így talajdonképpen egy új motorom lesz a végén.

IMG_20140407_232704.jpg

A festéssel foglalkozom jelenlkeg, itt is törekszem az alaposságra és a minőségre. Fémtisztára lettek pucolva az idomok!! Ez nem volt kis feladat. kromofág, drótkorong, csiszoló, minden játszott és napok mentek el rá. Kívül belül le lett csupaszítva.

Kémszínű alapozó rajta:

IMG_20140429_184546.jpg

IMG_20140429_184530.jpg
Minőségi alapozó, majd a sárvédőkbe festhető alvázvédő réteg amire majd megy a szín. A külső elemeken az alapozó után szórógitt majd a szín a sorrend. Persze vannak gittelni való hibák, itt a visszacsiszolás után kibukó fémre megint alapozó, stb, stb. Ezek a dolgok lassítják le a folymatot, a végeredményért megéri. A váz is szintén le lett kaparva fémig, lengőkarokkkal ill. minden egyéb sallanggal együtt. Ezek egy gyári színhez közeli szürke olaj és benzináló ipari festékkel lettek lefújva. A külső színben szerettem volna kilépni a szabványos kék papós swarbli "bővköréből", így egy vajszínű 2 komponensű autó festék mellett döntöttem hosszas netes nézelődés után. Találtam egy képet, amin egy nagyon szép mogyoró barna ülésű világos vajszínű a-tól z-ig felújítot gép volt hasonló színben. Nagyon jó öszképet adott így hát én is ezen kombináció mentén indultam el. Kiváncsi leszek mit mutat majd élőben. A barna bőr az üléshez már meg van véve, a Jaguar-os kárpitos élmények alapján már bátran vágok bele a megcsinálásba.

További képek:

A bejegyzés trackback címe:

https://tommodore.blog.hu/api/trackback/id/tr536099618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása