http://www.motosdesguace.com/images/KYMCO%20AGILITY%2050.jpg

50cm3-es, 4 ütemű, 1 hengeres, 2 szelepes, kényszerlégfűtéses motorról lévén szó, hatalams teljesítményt ne várjon az ember a géptől, se nagy végsebbességet. Cserébe viszont szemtelenül alacsonnyal fogyasztással (<2L / 100km ) és maximális megbízhatósággal, tartóssággal ajándékoz meg a robi. Megalapozottan mondom ezt, hisz 5 éve használam és 9800km-t tekertem bele. Soha semmi baja nem volt, még az akksi is az eredeti benne. Olajat mindig időben cseréltem és nem sajnáltam tőle a jót - Castrol ActEvo 10W40 4T - plusz levegő szűrőt is kapott, meg egy garnitúra variátor görgőt, de semmi egyéb. Azt kell, hogy mondjam a Kymco gyár ~40 éves pályafutása alatt mára felnőtt minőségileg és szégyen nélkül állhat az ismert, elfogadott nagy márkák mellé - persze nem azt mondom, hogy a Honda vagy Yamaha eladásai mától veszélyben vannak :) Egy biztos, nem egy ligában játszik a kínai "nevesincs" praktikeres szerkezetekkel !

http://www.citybike.hu/_pics/5703.jpgNa de térjünk vissza a címhez! Az új Agility-t szalonból kitolva még gyári fojtással ellátva nyargalhatjuk csak - max. 50km/h. Az ajánlás az, hogy legalább 1000km-t használjuk mielőtt kiveszik belőle a fojtást. Ezt érdemes betartani, de túl sokat sem érdemes várni a dologgal! A variátor szíjtárcsáján apró vál keletkezik az ékszíj által bejárt úton és a "letiltott" rész között amin akadályba ütközik a szíj miután kicserélik/cseréljük a fojtást képező gyűrűs tengelyt. Ez idővel persze javul, de gyorsításkor 50km/h-nál ugyanúgy megálla a mutató, mint fojtással és csak késlekedve billen át ezen a ponton. Én 2000km után vettettem ki és volt ilyen tapasztalatom. Idővel persze elmúlt.

A karburátorban is van egy fojtás, méghozzá a főfúvóka van szűkebbre méretezve, de többek tanácsára ennek cseréjét nem kértem. Nem hoz érdemi javulást, csak a fogyasztás növekszik meg kicsit. Nekem pedig pont az a lényege robogózásnak, hogy szinte fel se merüljön bennem, hogy pénzbe kerül járkálni vele - értsd jól.

http://img256.imageshack.us/img256/9344/2cdizi6hw1.jpgA harmadik fojtási pontja az Agility-nek a CDI (gyújtás vez. modul). Neten fellelhető a házi barkács módszer, hogy iktassuk ki a fordultszám korlátot és így nyerhetünk ismét pár km/h-t végsebességben, de én ezt nem javaslom annak, aki hosszú távon tervez a motorral. (amúgy a műgyantával kiöntött CDI egység hátán kell egy fűrészlappal egy kb 1cm-es bevágást csinálni középen és azzal pont átvágsz egy vezetéket, ami a fordulatszám korlátozásért felelős - tököm se vagdosná szét :)) A gyáriak tudták mire van "méretezve" az anyagminőség, kenési rendszer és nem tesz jót az élettartamnak, ha 7000 ford./perc helyett 9000-et is leforodja a gép - most csak hasra ütöttem a számokkal kapcsolatban, de az arányok érezhetőek, arra akarok kilyukadni, hogy szétpörög/pereg a gép :) Aki 50-es robival akar 80-90-et menni, vegyen valami 2 ütemű vizes SR-t, 4lityós fogyasztással és örüljön magának :) Ez nem arról szól. Élményért nem 50-es 4T robit lovagoljuk, mint ahogy legújabb PC játékhoz sem irodai gépet veszünk integrált video kártyával.

http://scootershop.unas.hu/shop_ordered/6087/shop_pic/unas_194816.jpg

Van még valami... ez már nem gyári fojtás témaköre, de nekem bevált a használhatóság szempontjából. A variátor görgők bizonyos időközönként (gyári ajánlás talán 3e km?) cserére szorulnak. Én 6000 fölött cseréltem és a gyáriak már kicsit kockára voltak kopva, ezért kezdett a gyorsulás olyan 2 ütemű stílusú lenni : magas fordulatra förgött fel a motor és csak lassan kezdett el "feljebb váltani" / gyorsulni. Ez a (nem kihegyezett) 4 üteműnél nem épp szerencsés, mert alacsony fordulaton is van már elég nyomaték, húzóereje - magához mérten persze. Az új gyári görgők is bőven jó lett volna, mert annak szép szabályos kör formája van és felülete sem ellapolódott, így könnyen megindul a fészekben, kvázi kis fordulaton is szépen elkezd gyorsulni/nagyobb áttételezésre váltani. A lényeg, hogy én a gyárinál nehezebb görgőt vettem bele (fejből monst nem jut eszembe, de talán 10grammos ?) és sokkal jobb lett a városi használat. Kisebb fordulaton tartva a motort is szépen felkúszik a sebesség, nagy gázra is jobban megy, nem tétlenkedik a variátor, jobban rá van kényszerülve a nagyobb súlyok/centrifugális erő miatt, hogy tolja feljebb az áttételezést.  Emelkedőn vehető észre némi "váltás" karakerisztikai hátrány, de nekem ez nem szempont.

Ja és ha azt tapasztalod, hogy csökken a végsebesség az évek/kilométerek ezrei alatt, akkor nem a blokk gyengül (jó esetben :) ), hanem az ékszíj kopik és veszít szélességéből, ami azt eredméynezi, hogy mélyebben beül az első szíjtárcsák közé (variátor), így nem tud beállni az legnagyobb áttélre (külső tárcsa perem). Olyan ez mintha 6-os váltód van, de csak 5ig pakolhatod fel. Csere nem nem vészes összeg, Athena jó áron gyárt ilyesmit és a minősig is jó. A pontos élettartamát nem tudom a szíjnak, 1 biztos 10000-et elmegy (12nél azért lehet lecserélem).

Hát ennyit mára:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tommodore.blog.hu/api/trackback/id/tr382297926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mexi · http://www.mexi.eoldal.hu/ 2010.10.07. 06:32:10

Hello!
Nem olyan régen vásároltam egy Kymco Agility robogót. Igazából nem volt gőzöm sem róla, hogy milyen robogót szeretnék, csak azt tudtam, hogy négyütemű 50-est ami keveset fogyaszt és megbízható. Csak mikor már sokat nézelődtem, akkor tudtam meg, hogy a Kymco gyár Honda tulajdonban van és akkor értettem meg, hogy miért köszön vissza a Honda minőség minden alkatrészében! Nagyon tetszett a cikk minden mondata amit a folytás kivételéről és az ehhez kapcsolódó dolgokról írtál! Nagyon szuper ez a kis motor! Van nekem egy nagy motorom is, egy Honda CBR1100XX a garázsban mellette, de sohasem gondoltam, hogy egy ilyen kis kütyü ennyi örömmel tudja az embert megajándékozni! Egyébként valóban nem értem, hogy miért kell ettől csodákat várni és miért kell haláláig tunningolni egy ilyen kis négyüteműt? Ha valakinek erős robogó kell akkor miért nem vesz 125 cm3-est? Vagy valóban vannak jó kis kétüteműek, igaz a fogyasztásuk is több jóval. Sőt azt sem értem, hogy ha valakinek van egy olyan motorja mint nekem, egy CBR1100XX Honda, ami 154LE-s gyárilag és a végsebessége 295 km/h akkor miért kell abba is chip tunning? Na de eltértem a lényegtől a Kymco-tól. A cikkből sok érdekes és hasznos dolgot tudtam meg a kis gépről! Én sem fogom átvágni az elektronikát, de a főfúvóka azért ki lesz cserélve úgy 800 km-nél mert bár érdemi változást valóban nem hoz mások elmondása szerint sem, de azt a kis torpanást gázadáskor ami a folytott változatnál van, állítólag megszünteti! Talán ezért érdemes kicserélni a főfúvókát is! Üdvözlettel: Mexi-boy. /mexi-boy@web.de/

gyik-680 (törölt) 2011.01.06. 21:03:12

Az a poén,hogy a blokja ugyanaz,mint a kinai praktikeres motoroknak 139qmb mot.kodal.

tommodore · http://tommodore.blog.hu 2011.01.07. 09:23:49

@gyik-680: gondolom az alapot szolgáltató Honda blokk 1-az-1-ben koppintása mind a praktikeres, mind a Kymco. A különbség viszont ott mutatkozik meg, hogy ha kitekersz egy csavart, utóbbinál vissza is tudod húzni :)

tommodore · http://tommodore.blog.hu 2011.01.09. 20:38:34

@gyik-680: bocsi, véletlenül kimoderáltam a kommentedet

(Az alap a Honda ez igaz!De,a Kymko Agiliti,Peugeot V-clik(ez van nekem is)Baotian,Qingqi stb.mind 139qmb motorblokkal van szerelve,és ezeket a hajtásláncokat mind kinában gyártják.És ezek a motorok vannak a praktikeres motorokban is.Tehát: a felépitmény,és a név kivételével minden megegyezik a Kymcoval :) )

Érdekes amit írsz. Én mondjuk nem tudom hol készülnek a blokkok, abban a hitben voltam, hogy ugyan ott ahol maga a moci is. Persze nekem is feltűnt már, hogy a blokk kívülről ránézésre sok mocival megegyezik.

gyik-680 (törölt) 2011.01.10. 14:14:20

@tommodore: Na igen,sokan nincsenek vele tisztában.Ettől még sajna egy az egygben kinai gyártmány!Nézg meg a motorblok bal oldalán a számot:ha 139qmb,akkor az biza kinai!

gyik-680 (törölt) 2011.01.10. 14:16:16

@gyik-680: Hoppá,a helyesirásomat most ne nézd,kissé kapkodva irtam :-))

tommodore · http://tommodore.blog.hu 2011.01.10. 14:38:43

@gyik-680: a papírjai vannak csak nálam a motornak most, de a motorszám rajta és abban nincs 139qmb, hanem így kezdődik : KG10SA11xxxxx. Most így fejből nem ugrik be, hogy lenne még egyéb felirat is a blokkon ezen kívül, de megnézem. Kiváncsi lettem, bár bári is lesz, sok változást nem hoz :) Max a véleményem fog javulni a kínai robik felé.

gyik-680 (törölt) 2011.01.10. 15:21:05

@tommodore: A KG... az a vázszáma!K:mint korea.Az enyém L:mint kina.De a motorszám előtt van egy motorkód azonositó,és ez lenne a 139qmb.Ezt keresd a a motorblokk bal oldalán az első variátor alatt,a középkitámasztó környékén!Kiváncsi vagyok a számra!

tommodore · http://tommodore.blog.hu 2011.01.10. 15:54:05

@gyik-680: Ez pedig 100%-osan a motorszám, szervízkönyvben is megnéztem és a középsztender tövénél van beütve ahogy te is írtad és nem elírás a KG10SA, szóval ez tuti nem váz szám. Googlizás közben láttam, hogy külföldi fórumon is felmerült a kérdés, hogy KG10SA most akkort 139qmb? de 100% biztos választ nem találtam

gyik-680 (törölt) 2011.01.10. 17:19:34

@tommodore: Úgy látszik,a koreaiak szám nélkül vették a motor,és ők számozták be.De,ha felmész az egümotors.hu oldalra,és rákeresel a baloldalon az egyéb alkatrészek alatt a kinai 4 ütemüekre,akkor itt az alkatrészeknél(motor,variátor stb.)akkor látni fogod,hogy az alkatrészek milyen motorokkal kompatibilisek!Kár,hogy nem emlékszem a kinai honlapra,ahol olvastam egy kimutatást,hogy a 139qmb blokkot milyen robogokba szerelték!Ami épp eszembe jut:Kymko,Baotian Futong,Quinqi,Qlink,Qraz,Rieju,Peugeot V.clic...és még vagy kb50 motor!Termékenyek ezek a kinaiak.És semmi gond nincs ezekkel a blokokkal.Legalábis nekem,és ismeretségi körömben lévő motorosoknak semmi gondja sincs velük.

andaxin76 2011.01.23. 13:26:29

Szerintem hiába kínai a blokk,az nem mindegy ki a gyártó.A minőség attól függően változik.A praktikeres motorban hiába van ugyanolyan blokk mint az én 50 es Agilitymben,a minősége nagyon távol áll tőle.És akkor most pattoghatnak az állak lefelé:Az Agilitym 115.000km-ert elhagyta de a DUGATTYÚ,A GYŰRŰ,A FŐTENGELY MÉG MINDÍG A GYÁRI BENNE!!!!!Kevés motor képes erre azt hiszem.A praktikeres pedig végképp nem.
Pizzafutár vagyok Kaposváron.Itt nálunk a futárok 90% Kymcoval jár,ez pedig nem véletlen.Jelenleg a Kymco bármelyik naggyal felveszi minőség terén a versenyt.

tommodore · http://tommodore.blog.hu 2011.01.23. 13:40:59

@andaxin76: Az nagyon brutális km mennyiség! Le a kalappal. Nekem egy postástól származó Simsonom volt amiben a legtöbb km volt - 55 000km, de még nem volt fúrva. Persze nem is volt már egy erőgép, de ment.

Milyen olajat használsz az Agility-be? Hány km-ként cseréled?

andaxin76 2011.01.23. 14:10:23

@tommodore: Hát az a szó hogy olajcsere az nálam már nem létezik.Szegény motor 1,5 havonta megeszik 1 liter olajat.A robogót 11.000 km el vettem és a szerelőm akkor a Repsolt javasolta úgyhogy azóta azt használom. 80.000 km nél a szervízben gyári kompressziót mértek,de mostmár az olaj evészet miatt ráférne 1 kis felújítás.Fúrni nem fogom,inkább 1 Nakamura 85-ös szettet rádobok szerintem.

andaxin76 2011.01.23. 14:23:01

Bocs a szett neve Naraku

speed2006 · https://picasaweb.google.com/figlar2006 2011.01.27. 11:01:22

A Kymco nem véletlenűl taiwani? Nekünk van kettő quad, egy MXU és egy MXer, és ezek taiwani gyártásuak. De végül is tökmindegy, a lényeg hogy jók. Amúgy hogy veszik lejebb a teljesítményét? Nálunk nem a gyári, hanem le van fojtva rendesen. Mármint az MXer 150-es. Elvileg, a gyári adathoz képest több mint 4 LE hiányzik.

tommodore · http://tommodore.blog.hu 2011.01.27. 11:26:52

@speed2006: Fojtást első körben én a szívócsatorna környékén keresnék, egy jó látható szűkítés a teljes keresztmetszethez képest. Agility-n is van ilyen, a légszűrő ház és a karburátor között vezető gumicső belsejében van egy szűkítő. Egy ilyen fajta fojtás mellé szinte biztos, hogy kisebb főfúvóka is társul, tehát ezt is érdemes akkor a fojtatlan verzióhoz igazítani. Kipufogón a hengerhez közel szokott lenni bizonyos tipusokon lezárt végű mellékjárat, amit le szoktak vágni és a kipu csövet szépen visszahegesztik. A fordulatszám korlátozásával is szoktak gyengíteni a motoron, ezt a CDI gyújtás vezérlőben helyezik el. Itt nincs általános recept. Van hogy komplett vezérlőt kell cserélni, van hogy bizonyos vezetékeket kell megszakítani a korlát kiiktatásához. Szinte biztos vagyok benne, hogy külföldi oldalakon van leírás az MXer trükkökről. Ja és a Kymco taiwani, ahogy mondod!

tommodore · http://tommodore.blog.hu 2011.01.27. 11:31:48

@speed2006: Jut eszembe, 4 ütemű motorokon (jellemzően nagyobb hengerűrtartalomnál pl.: 400cm3) a vezérmű tengely variálásával is szoktak fojtani. Más szelep nyitási karakterisztikájú tengely raknak a fojtott motorba, mint a teljes teljesítményű gépbe. Itt csak a csere a lehetőség (esetleg valami tapasztalt gépműhely utólag módosít a tengelyen, de nem hinném, hogy olcsóbb lenne, mint egy másik tengely).

speed2006 · https://picasaweb.google.com/figlar2006 2011.01.27. 12:29:00

Ez gyors válasz volt! Köszi. :)
Nem vagyok 15 éves, ezért nem a brahizás kedvéért kéne az a pár LE, hanem munkára használom. Nálunk meg szokott méteres hó esni télen. Mivel itt lehet "B" jogsival vezetni akár 800-as Can-Am-et is, nem értem miért folytották le ezt a kis motort. Az Outlanderem 62 LE. Ez meg le van fojtva 7,5-re A nejem elakadt a hóban a másikkal, és nem tudtam kihúzni.

speed2006 · https://picasaweb.google.com/figlar2006 2011.01.28. 02:44:11

Ma 11-re megyek a szerelőhöz. Igazad volt. A szívó oldalon van lefolytva, és kiszedik belőle.

tommodore · http://tommodore.blog.hu 2011.01.28. 10:14:51

@speed2006: Kiváncsi vagyok az eredményre. Majd írj, hogy mik a tapasztalatok meg, hogy mismit kellett még csinálni rajta, hogy ereje teljében legyen a vas. Üdv.Tamás

speed2006 · https://picasaweb.google.com/figlar2006 2011.01.28. 14:26:12

Nos. A karbi és a henger közötti csövet cserélték ki, és egy kicsivel nagyobb porlasztófejet kapott. Ég és föld lett. Nem lett gyorsabb, de most emelgeti az elejét rendesen. Nem kell annyira nyomni a gázt neki hogy menjen rendessen. Gondolom emiatt kevesebbel is be fogja érni.

tommodore · http://tommodore.blog.hu 2011.01.28. 14:33:15

@speed2006: Ez jól hangzik. Lehet én is felhasználom akkor a nagyobb fúvókámat, amit még anno kaptam a motorhoz és kiszedem azt a fojtást a szívó csőből. Mondjuk 50cm3-nél nem fognak szétszaladni a lovak :)

speed2006 · https://picasaweb.google.com/figlar2006 2011.01.29. 07:46:13

Éjjel motoroztam pár órát. Most lefekszem aludni, de később beszámolok róla. A lényeg hogy E85-öt is használtam.

speed2006 · https://picasaweb.google.com/figlar2006 2011.01.29. 16:25:59

Gondoltam egyett, és olyan 30%-ban kevertem a 95-ösbe E85-öt. Az alapjáratot kicsit finomítani kellett, de utána érezni lehetett hogy kicsit jobban húz a gép. Ellenkező híresztelések ellenére semmi bajt nem okoz a motorban. Nekünk nincs kényes benzinszivatyúnk. A fogysztásban nincs lényeges külömbség. Ami jó volt, az az,hogy nem kell annyira nyomni a gázt neki, hogy annyira menjen, mint elötte. ezzel pedig biztosan spórolni lehet. Ha csak szórakozázsból veszem elő, akkor ez nem számít, de ha dolgozom, akkor az szebbevágó. Mivel kiszállítást végzünk, minden háznál meg kell állni aztán gáz megáll gáz megáll. Szóval ez nem éppen takarékos üzemmód. Szerintem a továbbiakban is használni fogok E85-öt bele.

bza1980 2011.03.03. 21:11:12

Kedves Kymco-s Társadalom!
Én újonnan vásároltam a gépet, munkába járni. Most több mint 19e km van benne. Sajnos nekem kezd szétesni, ma már meg sem nyekkent az önindító, most vettem észre azt is, h. a kipufdobom kilyukadt. Motorikusan tökéletes: amikor kikerültek belőle a fojtások, újkorában pontosan ugyanannyit ment végsebességre mint most, pedig a súlyom csak nőtt. A fogyasztás úgyszintén 2,2-nél nem ment feljebb. Ősszel volt szelephézag-beállításon ami nagyon jót tett neki. Negatívum csak az elektromos szívató, az egy sz*r. Melegen nem lehetne beindítani leállítás után mert nyomja neki a kakaót.
A kötelező szervizeken kívül Km-bowden volt cserélve rajta kétszer 15000Km-nél és 18000Km-nél (!). És első-kerék csapágy 18000Km-nél. 2000Km-ként az olaj cserélve van. Nem ártanának bele új görgők meg variátos-szíj. Télen is jártam vele -10'C-ig, aminek a műanyag alkatrészek és a kipufdobob látta kárát.

Petya1977 2011.03.12. 21:08:35

Én 2006 öszén vettem egy 50-es Kymko Agilityt. 3 év alatt beletettem 16 ezer Km-t és úgy adtam el. Nekem semmi bajom nem volt vele. Jó kis gép. Voltam vele 150.-km-re B.pesten is. Szóval volt amikor folyamtosan mentem vele 3 órát.

Hidegben az indításnál nem kell a gázkart ráhúzni, melegben viszont tanácsos egy kicsit.
1000 km-es szervíz után már nem szervizeltem, minden tavasszal olajcsere oszt annyi. 16 ezernél 3-4 km-el csökkent a végsebessége, semmi több eltérés. Épp ezért vettem egy 125.-öset. Lényegesen jobban megy, a fogyasztásra kíváncsi leszek, olyan 2,5-re saccolom. Sokkal többen nem eszik, mint az 50-es viszont jényegesen jobban húz.

Petya1977 2011.03.12. 21:16:22

Ja, a gyári visszapillantó tükör katasztrófális !

milan00 2011.03.28. 14:05:42

Kedves hozzáértők!
Kymco 50-es robogómból szeretném kivenni a fojtást a variátornál a tengelyt kell cserélni vagy csak rövidebbre esztergálni?A szívócsőből kivettem a szűkítést mennyivel kell nagyobb fuvoka?
Köszönöm a válaszokat.
Milan

vtec 2011.04.26. 08:43:05

sziasztok, engem is érdekelne, hogy mekkorának kell lenni a variátornál a fojtással kapcsolatos tengelynek, mert leesztergáltuk a vállát, meg a hosszából is esztergáltunk sajnos, és emiatt nem nagyon akar önindítóval indulni.

adika866 2011.04.27. 14:57:48

Kedves forumozok
Nekem lenne egy 2005 ős kymco agilit 50 motorom eladó mert munkába járáshoz már nem kell motoriksan most lett felujitva!külsö hát lenne rajta javitani való!de én nem akkarok velle foglalkozni csak utban van én 85 érd vettem anyiért eló lenne!sürgösen

Sssssanyi 2011.05.23. 16:44:45

Kedves fórumozók !
Van egy 3 éves kymco agility 50 motorom. A motorral kapcsolatosan nekem állandó jellegű problémám van. Ha a hőmérséklet kb. +15 celsius fok alá csökken 5-10 percet kell járatni amíg hajlandó reagálni a gázkar mozgására a gépezet, addig "visszahörög ", leáll. A gép első tulajdonosa vagyok, a kereskedés és szerviz, ahol vásárolva lett nem tudta orvosolni a hibát, pedig betettek egy használt honda szívatót is, hiába. Szívesen vennék mint hozzá nem értő minden építő jellegű javaslatot. Köszönettel.

Csaba111 2011.06.19. 20:02:36

Szia Ssssanyi!
Ne ijedj meg. Én 2 éven át érzékeltem ezt a jelenséget. Működött, de lelke volt a motornak.Annyi történt, hogy ki kellett tisztítani a karburátort. Mindkét esetben ez volt a hiba és onnantól kezdve hibátlan volt a gép.
Most 8600 km van benne és pont tegnaptól annyit érzek, hogy pörög amotor, de nehezen gyorsul. Ez a variátor görgők kopása lenne?
Várom egy hozzáértő válaszát: Csaba

Cavemann 2012.06.14. 15:48:44

Sziasztok!

Nekem egy 5 éves Agilitym van.
Sokat nem mentem vele, most tartok 10.000 km-nél, de eddig igazából nem volt komolyabb problémám. A fulladásos dolog nálam is jelentkezett, először én is a szivatóra gyanakodtam, de nem az volt a baja. Az üzemanyag rendszerbe került szennyeződés (valami olajos nyavaja) ami a karburátorban szépen leült és eltömte az alapjárati és a gyorsító fúvoka nyílását is. kitakarítása óta rendesen működik. Már 2 szer szedtem szanaszét, illetve cseréltem rajta hengert egy gyári 70ccm -esre. Nem a tunin miatt, hanem mert sokszor járok vele hegymenetben és ott bizony kevés volt a paci. Csere óta szépen felmegy mindenhol. A gyári 6,3 g-os görgők helyett kapott 7 grammosakat, ezzel szépen gyorsul is. a végsebessége egyenes úton km-óra szerint 75 km/h lejtőn 82-85 között. Ezt természetesen azonban nem valós adat, mert csal az óra. szerintem a max az kb 70 és 75 között van valahol. Még mielőtt kérdeznétek nincs átvágva a fordulatszám szabályozó. Évente olajcsere. Ami gondom van vele az nem motorikus, hanem az hogy a rozsda itt ott felütötte a fejét, így pl eltört a középsztender, illetve letört a csomagtartó vas bal oldali rögzítése (a behegesztett anya). Viszont most hogy van ez a 125 ccm-es agility erős kísértésbe estem a cserét illetőleg. Összegezve én nem bántam meg hogy annó emellett a motor mellett döntöttem, bátran merem ajánlani mindazoknak akik motorozni (robogózni) szeretnének egy megbízható motoron. Én letoltam vele Budapest-Szögliget (Aggteleki-karszt) útvonalat is oda vissza kényelmesen minden gond nélkül. És még sosem hagyott ott sehol!

Cave
süti beállítások módosítása