A jelenleg Kromofág néven kapható ócskaság köszönő viszonyban sincs már a régi üveges cuccal, ami a nevével egyetemben valóban festék eltávolító szer, nem úgy ez a mostani... és ez még a jobbik fajta (!), mert van még egy zselé szerű anyag is, Polifarbe gyártó palettájáról. Na ez még rosszabb - a boltos elmondása szerint. 5ször kentem át a felnit és még így sem jött le teljesen a festék. Több napon keresztül ismételgettem a manővert, kapargattam, fúrógépbe fogható műanyag sörtés kefével tisztogattam, stb, stb. Nagy kínlódás volt. Nem állnék neki szivesen mégegyszer.

A képen az alufelnik leggyakoribb hibája : a festék alatt tejedő fehér alumínium oxid.

P260113_08.11.jpg

Végül megmondom őszintén meg is untam a "himestojás" bánásmódot, csiszoló papírt ragadtam, sőt bizonyos helyeken óvatosan még legyező koronggal is rámentem. Ha polirozni szerettem volna, akkor ez nem túl jó előkészítés, de én festést terveztem, az alá elmegy.

A lecsiszolt felületet (könnyűfémre is alkalmas, nagy hűtűrésű [hegeszthető] ) alapozó festékkel átkentem, majd kapott sima ezüst keréktársa ezüstöt, majd hozzá való lakkot. A Rally márkájú magyar festéket szoktam használni matt fekete, fényes fekete, hőálló kiszerelésben. A keréktárcsa festékük is nagyon jó terméknek bizonyult: kiadós, jól takar, nagyon gyorsan szárad.

P030313_11.04.jpg

P030313_11.15.jpg

P030313_14.14.jpg

Később majd ha lesz türelmem kimaszkolom a felnit és színre fújom a gyári mintára.

A bejegyzés trackback címe:

https://tommodore.blog.hu/api/trackback/id/tr775115868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása