Nem múlt eseménytelenül ez a hétvége sem. Korábban kitűzött tervem, hogy idén nyár elején ennek az autónak műszakira kell mennie csak úgy teljesülhet, hogyha belehúzok. Így tettem és teszek. Zúg a flex, a co gép tolja a hegesztő huzalt és kopognak a kalapácsok :) Közben alapozás, varratömítés, meg minden egyéb.

Az elmult 1-2 nap hozadéka a hátsó köténylemez teljes cseréje, a kipufogó nyílások és környékének rendbe rakása. Lassan eljön a sárvédők leszerelése is, jó kis meglepetés csomag rejtőzhet ott is, de bizakodó vagyok, ahogy eddig látom, 2 folt a sárvédők tövéhez kimeríti a melót. Meglátjuk.


Az akkumulátor tálca is újászületett. Igaz nem egy présgép pontosságú cucc és nem is bolti, de oda tökéletes lesz. Elég szépen el volt porladva a régi, így kikalapáltam egyet új lemezből.


P050113_13.45.jpg

P050113_13.50.jpg

P050113_14.26.jpg

P050113_14.49.jpg

P040113_13.58.jpg

P040113_13.58_[01].jpg

Hátsó köténylemez: Tökéletes felületet sajnos nem sikerült elérnem, bár törekedtem a későbbi gittelés minimalizálására. Vonalzóval mérve a legmélyebb ponton 2mm lesz a kitöltendő felület. Ez szeritem nem vészes, ilyen vasagságban még kezelhető/vállalható a gittelés. (most nézem milyen "csodás" állapotú a gumi a képen :) szerencsére egy garnitúra gumi már csak a felrakást várja, szóval ez a pont is kipipálva)

P040113_14.04.jpg

P050113_15.34_[01].jpg

Benzintank takaró elem szintén szitává rohadt egyik részen, hát kivágtam és 1es lemezből mindkét oldalról meghegesztettem. A külső oldalt nullára visszaköszörültem és próbáltam minimálisra csökkenteni a gittendő részt. A képen a belső oldal látható, ott nem kell olyan alaposan visszaköszörülni a varratot.

P050113_14.57_[01].jpg

P050113_17.34_[01].jpg

P050113_17.33.jpg

Doblemezen belül lévő csomópont jó kis munka volt. Igazából ami mögötte van, azt volt a nehezebb kiszabni. Ponthegesztések, lapolások, stb. A végén sok nem fog látszani majd a javításból. Kap majd Fikaflexet, alvázvédőt (a fedőfesték réteg után persze). A belső oldalon hagytam rajta szellőző lyukat is - ahogy gyárilag is volt, így ki tud párologni és nem rohad be - remélhetőleg.

P050113_17.34.jpg

Végül egy csomagtartó "tájkép" részlegesen alapozva. Erre jött rá a tömítő anyag a szükséges helyeken. Ma már festhetőre szárad, szóval megkapja "telibe" a matt fekete fedő festést. Végre egy újabb rész, ami lakatolás ügyileg teljesen kész!

P050113_14.50.jpg

Amit nagyon várok már, hogy a fényezési munkákhoz láthassak. Sajnos az még odébb van, mert nem fűtött a garázs és 15 - 18 fokot el kéne érni kb. Mondanom sem kell, hogy ez is magam intézem :) Fejben már megvan a low-cost "festőkamra" :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tommodore.blog.hu/api/trackback/id/tr25003084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása