Jaguar XJ6 - A kipufogó témája :) #1
2013.01.31.
Múltkor esett szó róla, hogy a neten láttam egy S1-est középdob nélkül üzem közben ("I have put only the rear silencers, whitout the primary boxes."), íme a video:
A teljes kiput lekaptam a kocsi alól és lassan már teljesen el is készül. Egy kis festegetés van hátra. A hátsó dobok belsejében a perforált cső kifordult a helyéről, így tulajdonképpen elzárva a gázok útját. Szétvágtam az egész dobot. A zajcsillapító üveggyapotot kidobtam és szereztem bele újat. Közepesen erősen tömtem meg a dobokat, kiváncsi leszek milyen hangot produkál majd. A rendszer lényegében teljesen nyitott, mivel a középdobok kikerülnek, szóval a gázok nem ütköznek meg sehol. A hátsó dobok végeit 2es lemezből újra gyártottam és a becsatlakozó csöveket szintén újra cseréltem. Ezekbe az új csövekbe átlapolással csatlakoztattam a perforált csövet így ha újra elroszdál a töve, akkor sem fog bele esni a dobtestbe (remélhetőleg). A csövek találkozási pontjainál alapszabály kipunál, hogy a toldásnál a kisebb átmérő legyen az érkezési oldal, elkerülve a kiáramló gáz akadályba ütközését, nem kívánt örvények általi áramlási gondokat, stb, stb. Valami ilyesmi szakszavakkal tűdetl bla, bla.
Pár fotó zárásnak mit tákoltam eddig össze:
Szerző: tommodore
Szólj hozzá!
Címkék: veterán autó javítás jaguar felújítás szerelés festés kipufogó series youngtimer üveggyapot xj6 lakatolás xj kipu series3 középdob
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek