Múltkor esett szó róla, hogy a neten láttam egy S1-est középdob nélkül üzem közben ("I have put only the rear silencers, whitout the primary boxes."), íme a video:

A teljes kiput lekaptam a kocsi alól és lassan már teljesen el is készül. Egy kis festegetés van hátra. A hátsó dobok belsejében a perforált cső kifordult a helyéről, így tulajdonképpen elzárva a gázok útját. Szétvágtam az egész dobot. A zajcsillapító üveggyapotot kidobtam és szereztem bele újat. Közepesen erősen tömtem meg a dobokat, kiváncsi leszek milyen hangot produkál majd. A rendszer lényegében teljesen nyitott, mivel a középdobok kikerülnek, szóval a gázok nem ütköznek meg sehol. A hátsó dobok végeit 2es lemezből újra gyártottam és a becsatlakozó csöveket szintén újra cseréltem. Ezekbe az új csövekbe átlapolással csatlakoztattam a perforált csövet így ha újra elroszdál a töve, akkor sem fog bele esni a dobtestbe (remélhetőleg). A csövek találkozási pontjainál alapszabály kipunál, hogy a toldásnál a kisebb átmérő legyen az érkezési oldal, elkerülve a kiáramló gáz akadályba ütközését, nem kívánt örvények általi áramlási gondokat, stb, stb. Valami ilyesmi szakszavakkal tűdetl bla, bla.


Pár fotó zárásnak mit tákoltam eddig össze:

P230113_19.33_[01].jpg

P050113_17.47_[01].jpg

P230113_19.33.jpg

P230113_23.56.jpg

P260113_12.11_[01].jpg

P260113_12.24.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tommodore.blog.hu/api/trackback/id/tr475043128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása