Jaguar XJ6 - Lakatolás #3
2013.01.03.
A legnagyobb lélegzetű munka bőven átbillent a "túlvagyok a felén" fázison! :) Őszintén szólva ezt nem gondoltam volna az elején, hogy ennyire időigényes dolog lesz ez - persze nem baj, én választottam, hogy magam csinálom, legalább ha szidni kell valakit, akkor az én leszek.
Lényeg a lényeg, hogy az autónak van alja, most már rendben vannak elemőpontok és egyre fogynak a rozsdás részek!
Jelen pillanatban a csomagtartó környékén munkálkodok. Benzintankok ki vannak véve, kipufogó rendszer szintén levéve. Ezzel a résszel is lesz meló rendesen, de szerencsére a hátsó dobok menthetőek. A közép dobok teljesen oda vannak, gyakorlatilag kuka mind2. A tervem az, hogy ezeket nem is teszem fel. Youtube-on láttam régebben egy videót, ahol egy Series 1 tulaj is hasonlóan tett és többen megdicsérték az autó hangját, hogy milyen szép és markáns, így én is kedvet kaptam egy kis "akusztikai tuningra". Nem áll távol tőlem eleve a dögös kipu hang, az Alfa a mai napig a nagy dörrentőkkel ketyeg.
Visszatérve a lakatolás témaköréhez: nincs más hátra, mint néhány képpel fűszerezni az írást.
Viszonyításképp a kiindulási állapot, honnan indult a történet. Szó szó a vásárlás rózsaszín ködében olyan bagatel hibának tűnt, hogy van egy kis roszda az alján, pikk pakk megcsinálom. Ó hát persze...... :)
Szerző: tommodore
2 komment
Címkék: veterán autó javítás jaguar felújítás rozsda hegesztés kasztni youngtimer xj6 karosszéria lakatolás xj korrózió padlólemez kasztnizás
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek