Rövid szünet után megint írok. Múlt héten a régóta halogatott hátsó dobcserét ejtettem meg. Ennek így önmagában nincs hírértéke, nem egy nagy "was-ist-das?" egy dobot leszerelni/felszerelni. Ami miatt mégis megírom a dolgot az az, hogy van egy jó alternatíva kiváltani a viszonylag drága gyári dobot (vagy nevezzük utángyáretottnak, de méretpontosnak). Én 35000Ft körül kaptam árajánlatokat. Sokaltam így univerzális dobok felé fordultam és ha már oda, akkor legyen valami finom hangja is és szép vég legyen rajta, de NE ilyen utólag rácsavarozós... Egyértelmű választás volt a sport dob :) Vaterán 15900-ért megkaptam egy lapos nagy ovál végződésű 60mm-es bemenő csövű Paragi dobot, műbizonylattal. A gyártó hanlapja : http://www.paragikipufogo.hu/

Szerencsére a boltban kaptam egy nagyon korrekt árat is a felszerelésre (Várpalota), így nem kellett nekünk bíbelődni vele. A lényeg, hogy korrektül felrakva az egész mutatvány megállt 20 000 Ft-ban! De nem (csak) ez a lényeg, hanem hogy pöpec a hang, pont mint amit vártam. A középdob maradt és így nem kezd ordításba nagyobb fordulaton sem, kellemes, viszont jó mély tónusú. Az első elindítás után az uj kipuval, fülig ért a szám és csak annyit tudtam mondani, hogy miért vártam 2,5 évet ezzel?!? :)

Dobok majd fel videót is, bár nem tudom mennyire adja vissza a hangot majd, de aki rám hallgat és hasonló cipőben jár, akkor nem csalódik a Paragi dobokban. Izléses, diszkrét, de azért valamit sejtető mély hang :)

UPDATE: használati tapasztalat a poszt írása óta, hogy kisgyerekes családnak babát altatni utazás közben nem épp ideális. Autópályás tempónál elég hangos, de aki szereti ezt a fajta "zajt" megszokja. Én elvagyok vele.

Ja és bocs ha kicsit marketing szagú volt az írás, nincs érdekeltségem a gyártónál :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tommodore.blog.hu/api/trackback/id/tr722346892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása