2004.03.

12 ezer forintért vettem kosárban, el lehet képzelni milyen állapotban... Több éve nekifogtak a felújításának de csak a szétszedésig jutottak. Festése minősíthetetlen állapotban, blokk és minden egyéb alkatrész lemkocsolódva. Olaj orrán száján fojatott. A váz festéstől kezdve haladtam a javítással.

Tank horpadásai kigittelve - kellett rá rendesen - majd metál zöld fényt kapott plussz rá lakkozást. Szép lett - szerintem :)

Motorikusan a tömítések, külső sziimmeringek lettek cserélve.

Sajnos az elektronikus gyújtásnak valamelyik elemének volt valami hibája, ugyanis nem adott szikrát. Úgy döntöttem, hogy eladom így ahogy van. Kicsit belefáradtam a szerelésbe és a rászánt összeg is kimerült, tehát a gyújtás alkatrészeire már nem akartam álldozni, eladtam. "Nyertem" vagy 1000 Ft-ot :), talán helyesebb lenne úgy fogalmazni, hogy nem buktam - csak a munkám árát. Ismét egy tapasztalat szerzés. Sőt, talán több is mint tapasztalat szerzés! Ennek a motornak az eladása után döntöttem el, hogy kell nekem egy rendes motor. Az is leesett, hogy gombokért ilyet nem lehet kapni. Vagy olcsót veszel és szerelsz, vagy fizetsz és a szívás helyett talán még motorozni is fogsz :) Na jó lehet ezzel kötekedni, hiszen a technika ördöge... ,de nem megalapozaltan ez a drágább=jobb teória.

Végülis ilyen lett a cucc:

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tommodore.blog.hu/api/trackback/id/tr472211264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akos27 2010.09.07. 19:31:11

Az a Riga hengerfej nem illik a képbe...
Ez a sok munka egy teraszon készült? :)))
Ismerős. :)
süti beállítások módosítása