Jaguar XJ6 - lakatolás #2
2012.10.29.
Egy kis lendületet kaptam még a tél beállta előtt, hogy a kint végzendő munkákkal haladjak. Sajnos nem tudtam mindennel végezni, ahogy eredetileg terveztem, de nem állok olyan rosszul. A jobb oldali kardálalagút alsó merevítését és a hátsó padló lemezt sikerült helyrehozni. A merevítés sajnos elég hosszan ki kellett javítani, 140 cm-es darab lett beszabva. Jó masszív 2-es lemez, ami zártszelvényként kezdte pályafutását. Nem hiszem, hogy "sejtette volna", hogy egy Jaguar karosszéria szerves részét képzni majd :) Kénytelen voltam zárt szelvényt felhasználni, mivel új fémet szerettem volna mindenképpen, nem pedig méh telepes böngészett valamit, viszont az új lemez csak táblában adják, 2m2 kettes lemez pedig pazarlás lett vona, szóval maradt ez. Jó kis meló volt kihajtogatni a szelvényt és egyenesre kovácsolni a vasat, de egyszer kell megcsinálni. Képeken végignézve a folyamatot, olyan egyzserűnek tűnik minden.... de a kezem még most is sajog, annyit püföltem a vasat.
Ilyesmi szétrohadt maradványokat vágtam ki, szerencsére tökéletesen ép fémet tudtam érintetlenül hagyni, szóval van mihez hegeszteni.
A tátongó lyuk a hátsó padlólemeznél. Végül még több anyagot kivágtam, roszdát nem hagyunk elvégre !
Bent a cucc:
Alakul a mutatvány:
A vezető oldal is alakul már:
Jó úton halad a meló, bár azt nem mondom, hogy látom a végét, de lassan alakulgat.
Szerző: tommodore
2 komment
Címkék: veterán autó javítás jaguar felújítás rozsda hegesztés kasztni youngtimer xj6 karosszéria lakatolás xj korrózió padlólemez kasztnizás
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vazsoo 2012.11.06. 21:06:09
Nagy gratula a géphez .
Én most újítók fel ugyanilyent . Bárcsak én is hallgattam volna a józan paraszti eszemre és csináltam volna meg a cimborámmal a lakatolást saját kezűleg. Kifizettem egy tonna dollárt a nagy átba@..ért . Csak egy tanács ha van módod vedd le a géptetőt szereld ki a lökhárító tartó babákat és nézz bele a hossznyúlványba . Sajnos a koruknál fogva hajlamosak erősen rohadni azon a környéken ...
További jó munkát .
Üdv Zsolt .
tommodore · http://tommodore.blog.hu 2012.11.07. 15:39:57
A padlólemez és a kerdán alagút mellett futó merevítő egymásra van lapolva, a két lemez közé mit raktál, mivel kezelted ?
Üdv.
Tamás
Utolsó kommentek