Egy kis lendületet kaptam még a tél beállta előtt, hogy a kint végzendő munkákkal haladjak. Sajnos nem tudtam mindennel végezni, ahogy eredetileg terveztem, de nem állok olyan rosszul. A jobb oldali kardálalagút alsó merevítését és a hátsó padló lemezt sikerült helyrehozni. A merevítés sajnos elég hosszan ki kellett javítani, 140 cm-es darab lett beszabva. Jó masszív 2-es lemez, ami zártszelvényként kezdte pályafutását. Nem hiszem, hogy "sejtette volna", hogy egy Jaguar karosszéria szerves  részét képzni majd :) Kénytelen voltam zárt szelvényt felhasználni,  mivel új fémet szerettem volna mindenképpen, nem pedig méh telepes böngészett valamit, viszont az új lemez csak táblában adják, 2m2 kettes lemez pedig pazarlás lett vona, szóval maradt ez. Jó kis meló volt kihajtogatni a szelvényt és egyenesre kovácsolni a vasat, de egyszer kell megcsinálni. Képeken végignézve a folyamatot, olyan egyzserűnek tűnik minden.... de a kezem még most is sajog, annyit püföltem a vasat.


P251012_11.31.jpg

P261012_11.22_[01].jpg

P261012_13.55.jpg

Ilyesmi szétrohadt maradványokat vágtam ki, szerencsére tökéletesen ép fémet tudtam érintetlenül hagyni, szóval van mihez hegeszteni.


P251012_10.13_[01].jpg

A tátongó lyuk a hátsó padlólemeznél. Végül még több anyagot kivágtam, roszdát nem hagyunk elvégre !

P251012_10.12.jpg


Bent a cucc:

P271012_10.42_[01].jpg

P271012_12.24.jpg

Alakul a mutatvány:

P281012_12.32.jpg

P281012_12.57.jpg

A vezető oldal is alakul már:

P271012_18.51.jpg

Jó úton halad a meló, bár azt nem mondom, hogy látom a végét, de lassan alakulgat.

A bejegyzés trackback címe:

https://tommodore.blog.hu/api/trackback/id/tr724876576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vazsoo 2012.11.06. 21:06:09

Szevasz.

Nagy gratula a géphez .

Én most újítók fel ugyanilyent . Bárcsak én is hallgattam volna a józan paraszti eszemre és csináltam volna meg a cimborámmal a lakatolást saját kezűleg. Kifizettem egy tonna dollárt a nagy átba@..ért . Csak egy tanács ha van módod vedd le a géptetőt szereld ki a lökhárító tartó babákat és nézz bele a hossznyúlványba . Sajnos a koruknál fogva hajlamosak erősen rohadni azon a környéken ...

További jó munkát .

Üdv Zsolt .

tommodore · http://tommodore.blog.hu 2012.11.07. 15:39:57

@vazsoo: Köszönöm szépen! Index fórumon láttam a géped, komolyan nekifogtál Te is. Szép lesz, szintén csak gratulálni tudok hozzá meg sok kitartást kivánni - mert kitartás az kell az ilyen munkához... :) próbára tesz engem is rendesen. Esetleg vannak még képeid a kocsiról, a munkákról - okulás képpen ?

A padlólemez és a kerdán alagút mellett futó merevítő egymásra van lapolva, a két lemez közé mit raktál, mivel kezelted ?

Üdv.
Tamás
süti beállítások módosítása