Hogy jön Árpa Attila a képbe? Mint érdekesség írom, hogy az ő autója volt a Jaguar közel 10 évig. Igaz az utóbbi 7 évet parkoló pályán töltötte a gép, ennek a pihenőnek az áldásos hatásait viseli most magán, de nagy erőkkel vagyok rajta a javításokon, de erről most nem itt.
Említésre méltó még, hogy az autó előző tulajdonosa - Árpa Attila előtt - egy szintén médiában tevékenykedő személy volt: Vinkó József.( http://www.vinkojozsef.hu/ ) dramaturg, újságíró, szerkesztő, stb.
Erről árulkodik egy Árpa Attilával készült interjú is, amiben többek között szó kerül arról is, hogy Attila kedveli a tipust és egy fiatalabb feltöltős XJ-t is birtokol. Na igen, az már más liga :)
- Most hány autód van?
- Van egy Mazda terepjáróm, egy '80-as évekbeli Alfa Spiderem, egy céges Merci limuzin, egy '72-es Jaguar XJ-6-os, amit Vinkó Józseftől vettem, és nemrég állítottam le, mert nem akartam, hogy szétmenjen a pesti utcákon. Cserébe viszont, mivel a márka élvezetéről nem szeretnék lemondani, bekerült a kocsiparkomba egy '98-as Jaguar Supercharged. Nagyon hangulatos vele éjszakánként "krújzingolni". Feltölteni a cédétárat és csak úgy menni!
Kis kiigazításként említendő, hogy az évjárat nem stimmel az interjúban, de mivel vásárláskor megkaptam az autóval a régi adásvételit Árpa A. és Vinkó J. között, megalapozottnak gondolom az azonosságot.
Még korábbra menve az XJ történetében, eljutunk egészen Swájcig, ugyanis itt lett forgalomba helyezve az autó, erre a piacra gyártották. 1991-ben került be az országba. A külföldi élete még szervízkönnyel dokumentált, ami meg is van az autóhoz.
Ilyen celeb kezeken forgó gépezet volt hát az XJ.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek