Mint korábban írtam, próba nélkül hoztam el a masinát és nagy meglepetésemre problémamentesen be is indult bika kábelről. Sőt a blokk is szépen, zajmentesen járt. 125-ös motor lévén a menetteljesítmény is jónak mondható. Egyedül a fékek voltak kicsit halványak, de ennek orvoslása legyen az új tulajdonos feladata. Olcsón adtam tovább a mocit. Időm megint nem volt foglalkozni vele, amit megcsináltam az a festés, de ezúttla valahogy nem adta ki. A régi metálkék réteg teljes lecsiszolása kellett volna, mert hiába fújtam át 2szer is feketére és festés közben is szépen terült a festék, fénye is volt, de mire megszáradt bemattult. Próbáltam 2 féle polír anyagot is, de nem hozta meg az eredményt. Talán egy 1000-es papíros vizes csiszolás után egy telibe lakkozás meghozta volna a várt eredményt... Ez már nem derül ki, mert eladtam. Emléket ezzel a pár képpel állítok a gépezetnek. Hozzáértő kezekbe került, szóval fog ez a motor még régi fényében csillogni szerintem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tommodore.blog.hu/api/trackback/id/tr62845116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása