Honda Dio SR

2011.04.06.

Inkább csak dokumentációs céllal teszem fel ezt a posztot, hogy valami nyoma legyen, hogy járt nálam ez a moci is. Sokat írni sem tudok róla, mert nem nagyon volt időm foglalkozni vele. Lemostam és olcsón továbbadtam némi karburálási hibával. Jut eszembe, egy Jawa Babettát is beszámítottam az árba :) Easy rider érzés miatt már megérte, plusz Babettával kezdetem anno én is - igaz az régebbi fajta volt, még az egy sebességes fajta, de már elől hátul rugózó, kiskerekű, magaskormányos. Amire igazán rá vagyok kattanva, az a vékony,nagy kerekű, merev hátsó felfüggesztésű első kiadású Babetta, valahol 1976-1978 tájékáról. Na egy olyan tuti jó lenne! ... hogy mire persze nem tudom, de azért kéne. Más kérdés, hogy annyira nem borult el az elmém, hogy pénz is adja érte :) Legalábbis egy 10-es nél biztosan nem adnák érte többet.

Nagyon elkanyarodtam a kis Hondáról, szóval akkor jöjjön pár kép a masináról. Tetszetős darab szerintem:

A bejegyzés trackback címe:

https://tommodore.blog.hu/api/trackback/id/tr222804047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása