Legújabb szerzeményem ez a 1987-es Kawasaki GPZ 1000 RX.

 

Make Model

Kawasaki GPz 1000RX

Year

1986

Engine

Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinders, 4 valve per cylinder

Capacity

997
Bore x Stroke 74 x 58 mm
Compression Ratio 10.2:1

Induction

4x Keihin CVK 36

Ignition  /  Starting

-  /  electric

Max Power

125 hp 91.1 kW @ 9500 rpm  ( 116.2 hp @ 9750 rpm )

Max Torque

10.1 kg-m 99 Nm @ 8500 rpm

Transmission  /  Drive

6 Speed  /  chain

Front Suspension

40mm Telescopic forks, air assistance and AVDS

Rear Suspension

Uni-Trak rising-rate with adjustable rebound damping.

Front Brakes

2x 280mm discs  2 piston calipers

Rear Brakes

Single 260mm disc 1 piston caliper

Front Tyre

120/80-16

Rear Tyre

150/80-16

Dry-Weight / Wet-weight

238 kg / 248 kg

Fuel Capacity 

21 Litres

Consumption  average

14.5 km/lit

Braking 60 - 0 / 100 - 0

13.4 m / 39.1 m

Standing ¼ Mile  

10.7 sec / 206.8 km/h

Top Speed

255.5 km/h

 

A motor érdekessége, hogy mindössze 2 évig gyártották és 1986-ban a világ leggyorsabb széria motorja címmel büszkélkedhetett.

 

A vásárlás előtti állapot. Törött oldalidom és a zöldhöz - szerintem - nem passzoló kék fényezés. Ez némi kozmetikázásért kiált!

 

 

 

Sajna kicsit elüt a javított idomon a zöld rész, de annyira nem vészes. Festéken nem kevertettem, csak az eredetihez leginkább közelítő dobozos verziót kerestem. 890 Ft volt :) ennyiért belefér egy kis eltérés.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tommodore.blog.hu/api/trackback/id/tr262115759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása