KAWASAKI GPZ 1000 RX - Festés, idom javítás
2010.06.28.
Legújabb szerzeményem ez a 1987-es Kawasaki GPZ 1000 RX.
Make Model | Kawasaki GPz 1000RX |
Year | 1986 |
Engine | Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinders, 4 valve per cylinder |
Capacity | 997 |
Bore x Stroke | 74 x 58 mm |
Compression Ratio | 10.2:1 |
Induction | 4x Keihin CVK 36 |
Ignition / Starting | - / electric |
Max Power | 125 hp 91.1 kW @ 9500 rpm ( 116.2 hp @ 9750 rpm ) |
Max Torque | 10.1 kg-m 99 Nm @ 8500 rpm |
Transmission / Drive | 6 Speed / chain |
Front Suspension | 40mm Telescopic forks, air assistance and AVDS |
Rear Suspension | Uni-Trak rising-rate with adjustable rebound damping. |
Front Brakes | 2x 280mm discs 2 piston calipers |
Rear Brakes | Single 260mm disc 1 piston caliper |
Front Tyre | 120/80-16 |
Rear Tyre | 150/80-16 |
Dry-Weight / Wet-weight | 238 kg / 248 kg |
Fuel Capacity | 21 Litres |
Consumption average | 14.5 km/lit |
Braking 60 - 0 / 100 - 0 | 13.4 m / 39.1 m |
Standing ¼ Mile | 10.7 sec / 206.8 km/h |
Top Speed | 255.5 km/h |
A motor érdekessége, hogy mindössze 2 évig gyártották és 1986-ban a világ leggyorsabb széria motorja címmel büszkélkedhetett.
A vásárlás előtti állapot. Törött oldalidom és a zöldhöz - szerintem - nem passzoló kék fényezés. Ez némi kozmetikázásért kiált!
Sajna kicsit elüt a javított idomon a zöld rész, de annyira nem vészes. Festéken nem kevertettem, csak az eredetihez leginkább közelítő dobozos verziót kerestem. 890 Ft volt :) ennyiért belefér egy kis eltérés.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek