Úgy néz ki 2011-ben igen hamar kezdődik a motor szezon nálam. Ezt a kis robogót tegnap újítottam be. Ha így megy tovább, még a végén "jubilálok" idén darabszában. Ritka alkalom, hogy olyan motort sikerül vennem a rászánt összegből ami működik is :) Ezúttal legnagyobb meglepetésemre, nemhogy működő, hanem kiválóan működő, kifejezetten erős mocit sikerült venni. Nincs ennek hírértéke önmagában, de ha hozzátesszük, hogy olyan áron jutottam hozzá, amennyiért egy hiányos, üzemképtelent is alig adnak oda, akkor már jó a dolog. Nem? :)

A tennivalók listája sem sok, egy kis fényezés plusz önindító javítás és készen is vagyunk. Könnyű menet lesz, gyors haszon. DE! Mentem pár kört a mocival és annyira megtetszett, hogy komolyan fontolóra vettem, hogy kötök rá biztosítást is, ami egyet jelent azzal, hogy megtartom. Ha nem is csupán magam miatt - mert valljuk be elég hülyén nézek ki egy ilyen elég kis méretű motoron - hanem gondolva a jó időre és a közös robogózás lehetőségére.

Szóval legyen ez a poszt az "ilyen volt" állapot bemutatása. A következőben meg majd jön a munka és eredménye.


  Itt azért már látszik, hogy nem egy nagyméretű robi ez :

A bejegyzés trackback címe:

https://tommodore.blog.hu/api/trackback/id/tr952605040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

o6r6v (törölt) 2011.01.31. 10:44:55

pont ilyen rotyi van otthon asszonynak, kb 10 eves, 0km-el kapta meg anno :-D
mikor meg nekem megvolt a bws o feljott vele utanam a baglyasra, vehhehehe. amugy eros kis joszag, aprok a kerekei, kanyarban eletveszely, en is jol neztem ki rajta mikor meg otthon lenyultam tole par alkalomra, de a fogyasztas az tetszett, gyalogolni meg utalok.
süti beállítások módosítása